1 Elastyczność Operacyjna to:
- umiejętność dostosowania się do rosnących wymagań i potrzeb Klientów oraz zmieniających się okoliczności;
- kompromis w sytuacjach trudnych;
- gotowość do podejmowania nowych wyzwań zawodowych.
2 Profesjonalizm rozumiany jako:
- budowanie trwałej współpracy z Klientami w oparciu o nowoczesne i rozwojowe narzędzia pracy, otwartą komunikację, uczciwość w postępowaniu i współpracy na każdym jej etapie;
- stały i wysoki poziom realizacji oferowanych usług;
- nieustanne doskonalenie kompetencji i wiedzy pracowników.
3 Odpowiedzialność przejawiająca się przez:
- przyjęcie moralnego i prawnego obowiązku za realizację wyzwań biznesowych;
- dbanie o dobre imię i prestiż Firmy;
- zaangażowanie zespołu, którego celem jest dążenie do ciągłego doskonalenia oferowanych usług;
- podejmowanie aktywnych działań na rzecz ochrony środowiska i propagowania społecznych postaw dobroczynnych.
4 Otwartość na:
- tworzenie przyjaznego środowiska pracy poprzez utrzymywanie dobrej atmosfery, prostą i zrozumiałą komunikację, opierającą się na wiedzy, zaufaniu, szczerości i wzajemnym szacunku, a także poprzez uznanie dla efektów pracy;
- dążenie do przyjaznych relacji na każdym poziomie współpracy;
- podejmowanie inicjatywy w codziennych działaniach na rzecz realizacji wspólnych celów;
- podnoszenie kwalifikacji poprzez szkolenia i samokształcenie.